ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند خراسان رضوی

خبر

رهایی ۱۱۰ زندانی جرائم غیرعمد در پویش بزرگ عید تا عید

مدیر نمایندگی ستاد دیه خراسان رضوی گفت: این ستاد در نظر دارد به مناسبت دهه ولایت با اجرای پویش بزرگ عید تا عید ۱۱۰ زندانی جرائم غیرعمد را از زندان آزاد کند.
جواد غفاریان قدیرزاده طوسی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در مشهد در خصوص پویش بزرگ عید تا عید بیان کرد: ستاد دیه خراسان رضوی با همکاری کمیته امداد و سایر نهاد‌های حمایتی و با مشارکت خیرین و مردم نوع دوست استان تصمیم دارد با جمع‌آوری کمک‌های نقدی به مناسبت دو عید خجسته قربان و غدیر در پویش بزرگ عید تا عید  ۱۱۰ زندانی جرائم غیرعمد را آزاد کنند.
مدیر نمایندگی ستاد دیه خراسان رضوی با بیان این‌که از هنگامی که این پویش شروع شده مردم خیّر، بسته به توان خود مبالغ متفاوتی از ۵۰ هزار تا ۱۰۰ میلیون تومان به شماره حساب این ستاد واریز کرده‌اند، عنوان کرد: هم‌اکنون حدود ۵۰۰ زندانی جرائم غیرعمد در سطح زندان‌های خراسان رضوی به سر می‌برند که چشم انتظار کمک‌های خیرین هستند. وی افزود: تلاش می‌شود در دهه ولایت بالغ بر یک پنجم این زندانیان آزاد و به زندگی عادی خود بازگردند.
گفتنی است؛ نیکوکاران می‌توانند جهت مشارکت در این پویش خداپسندانه کمک‌های خود را از طریق شماره کارت بانک ملی ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۴۹۳۲۹ و شماره کارت بانک صادرات ۶۰۳۷۶۹۱۹۹۰۱۴۱۹۸۸، شماره حساب بانک ملی سیبا ۰۱۰۵۹۴۶۹۴۸۰۰۷ و شماره حساب بانک صادرات سپهر ۰۱۰۸۰۱۱۵۵۰۰۰۱ متعلق به ستاد دیه استان واریز و در این اقدام خیر سهیم شوند.

انتخاب رنگ