ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند خراسان رضوی

خبر

اهتمام مؤسسه خیریه عصمتیه در کمک به آزادسازی مددجویان جرائم غیرعمد خانم

مؤسسه خیریه عصمتیه که از باسابقه‌ترین مؤسسات نیکوکاری در مشهد مقدس است، همکاری‌های شایان توجهی با ستاد دیه استان در امر آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد به‌ویژه مددجویان خانم داشته است. به گزارش ستاد دیه خراسان‌رضوی، این مؤسسه خیریه به مدیریت سرکار خانم عنبری از ابتدای سال 98 تاکنون با اهداء بیش از 800 میلیون ریال به ستاد دیه استان در آزادسازی 9 مددجوی جرائم غیرعمد مشارکت داشته است که 4 نفر از این تعداد، مددجویان خانم بوده‌اند.
مؤسسه عصمتیه در تازه‌ترین همکاری خود با ستاد دیه استان در آبان ماه 99، با مساعدت 200 میلیون ریالی در آزادسازی دو مددجوی خانم مشارکت نمود. ستاد دیه خراسان‌رضوی هم‌چنین از همکاری‌های بی‌دریغ سرکار خانم شجاع‌نیا به عنوان رابط مؤسسه خیریه عصمتیه با ستاد دیه استان قدردانی و تشکر می‌نماید.
نیکوکارانی که تمایل به مشارکت در آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد دارند، برای راهنمایی می‌توانند با شماره تلفن ۳۸۹۴۶۰۰۳ داخلی ۱۴ و ۲۵ تماس حاصل فرمایند. هم‌چنین درگاه پرداخت الکترونیکی سایت ستاد دیه خراسان رضوی به نشانی khorasanipro.ir پذیرای کمک‌های نقدی خیرین نیک‌اندیش برای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد است.

انتخاب رنگ