ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند خراسان رضوی

خبر

دومین نشست کارگروه رسانه‌ای ستاد دیه استان برگزار شد

دومین نشست کارگروه رسانه‌ای ستاد دیه استان در روز یک‌شنبه 8 تیرماه 99 برگزار شد. به گزارش ستاد دیه خراسان‌رضوی، در این نشست اعضاء کارگروه درخصوص راهکارهای بهره‌مندی صحیح ستاد دیه از رسانه‌ها و روش‌های تبلیغ برنامه‌های ستاد دیه و مشکلات و معضلات پیرامون زندانیان جرائم غیرعمد بحث و تبادل نظر کردند.
آقای شاهچراغیان از پیشکسوتان عرصه روابط عمومی، در این نشست گفت: شاکیان پرونده‌های غیرعمد بزرگ‌ترین خیران ستاد دیه هستند ولی تاکنون اسمی از آنان برده نشده است که این ناشی از ضعف ستاد و رسانه‌هاست. وی افزود: محققین و خادمان حرم رضوی درخصوص صلح و سازش و میانجیگری نه‌تنها در سطح استان بلکه به تمام استان‌های کشور خدمت‌رسانی می‌کنند، ولی درباره اقدامات آنان کار رسانه‌ای نشده است.
در ادامه آقای بهجتی از صداوسیمای خراسان با اشاره به ضرورت جریان‌سازی در امر ترغیب مردم به کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد گفت: برای نهادینه کردن این مقوله، نیاز به کار جدی و عمیق است. وی اضافه کرد: یکی از موارد درخشان، فعالیت‌های شعب صلح و سازش ستاد دیه است که باید این فعالیت‌ها رسانه‌ای شوند.
آقای خاکسار از کارکنان روابط عمومی اداره زندان‌ها نیز درباره قدرت رسانه‌ها و توانایی موج‌سازی رسانه‌ها در جامعه، سخن گفت. در ادامه نشست، دیگر اعضاء جلسه نیز به بحث و تبادل نظر درباره رابطه رسانه و ستاد دیه، روش‌های جذب خیرین و راهکارهای فرهنگسازی پیشگیری از وقوع جرائم غیرعمد سخن گفتند و بنا شد تا هفته آینده هر یک از اعضاء براساس توانمندی‌های خود، اقدامی عملی درخصوص موضوعات فوق انجام داده و در جلسه بعدی گزارش دهند.

انتخاب رنگ