ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند خراسان رضوی

خبر

همدلی 233 میلیون ریالی خیریه مؤسسه ثامن‌الحجج (ع) برای آزادی 3 زندانی بدهکار

مؤسسات خیریه فراوانی در کشورمان وجود دارد که در زمینه‌های متعدد امور خیریه و عام‌المنفعه تلاش و همت می‌کنند. «آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد» یکی دیگر از امور نیک‌اندیشانه است که در چند سال اخیر مؤسسات خیریه بدان همت بیش‌تری گماشته‌اند و با همکاری با ستاد دیه، به آزادی این دسته از زندانیان کمک کرده‌اند. بهره‌مندی از ظرفیت مؤسسات خیریه در امر آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد یکی از رسالت‌های ستاد دیه است.
در آخرین همکاری مؤسسات خیریه با ستاد دیه، شاهد همدلی 233 میلیون ریالی خیریه مؤسسه ثامن‌الحجج (ع) در آزادسازی 3 زندانی بدهکار مالی بودیم. به گزارش روابط عمومی ستاد دیه خراسان رضوی، در روز شنبه 26 بهمن 98 تعدادی از اعضاء خیریه مؤسسه ثامن‌الحجج (ع) با حضور در ساختمان ستاد دیه استان و پس از بررسی خلاصه پرونده‌های زندانیان استان با تأمین بخشی از باقی‌مانده بدهکاری 3 مددجو، زمینه‌ساز آزادی آنان از زندا‌ن‌های تایباد، کاشمر و مشهد شدند.
خیّرین ارجمندی که تمایل به آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد دارند می‌توانند با مراجعه حضوری به ستاد دیه استان واقع در جنب زندان مرکزی، شهید قانع 5، پلاک 2 پس از بررسی خلاصه پرونده مددجویان، با کمک‌های نقدی خود به آزادی این دسته از زندانیان استان یاری کنند. روابط عمومی ستاد دیه خراسان رضوی با شماره 05138946003 داخلی 1 و شماره همراه 09155671050 پاسخگوی سؤالات نیکوکاران ارجمند است.

انتخاب رنگ