ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند خراسان رضوی

خبر

بازدید قائم‌مقام مدیرعامل ستاد دیه کشور از ستاد دیه خراسان رضوی / آزادی 379 زندانی غیرعمد استان در 9 ماه اخیر

قائم‌مقام مدیرعامل ستاد دیه کشور از نمایندگی ستاد دیه خراسان رضوی بازدید به عمل آورد. به گزارش روابط عمومی ستاد دیه استان، جناب آقای مهربان ضمن بازدید از بخش‌های مالی و اداری ستاد دیه استان، به ارائه نکات و یادآوری دستورالعمل‌ها به کارکنان این نمایندگی پرداخت.
در بازدید قائم‌مقام مدیرعامل ستاد دیه کشور از بخش امور مالی این ستاد، پس از استماع گزارش و ارائه اطلاعات توسط مدیر امور مالی این نمایندگی، ضمن دستور برای پیگیری و رفع نواقص برنامه حسابداری، از عملکرد ستاد دیه استان قدردانی کرد. در این سفر، کارشناسان ستاد دیه کشور نیز اسناد و پرونده‌های سال جاری ستاد دیه استان را بازبینی نموده و فرآیند آزادی چند پرونده از زندانیان استان را به صورت تصادفی بررسی کردند.
جناب آقای مهربان در این بازدید یک روزه، ضمن قدردانی از عملکرد ستاد دیه استان، بر توجه بیش‌تر به پتانسیل‌های مشهد و استان برای جذب خیرین و تلاش مضاعف در این زمینه تأکید کرد.
مدیر نمایندگی ستاد دیه استان نیز در جریان بازدید قائم‌مقام مدیرعامل ستاد دیه کشور به ارائه گزارشی از عملکرد این نمایندگی پرداخت.
جواد غفاریان طوسی در دیدار با قائم‌مقام ستاد دیه کشور با اشاره به آزادی 379 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد در سطح استان از ابتدای امسال تاکنون گفت: 248 نفر از این تعداد توسط ستاد دیه استان و 131 نفر دیگر نیز از طریق مشاوره از بند زندان رهایی یافتند. طوسی اضافه کرد: در آزادسازی این تعداد از زندانیان، شاکیان با گذشت حدود 14 میلیارد تومانی خود نقش برجسته‌ای داشتند. مدیر نمایندگی ستاد دیه استان با اشاره نشست‌های مفید برگزارشده با مسئولین قضایی استان افزود: در این راستا نقش حمایتی رئیس کل دادگستری استان و مدیرکل زندان‌های استان از ستاد دیه موجب شده توفیقات ما در آزادسازی زندانیان روزافزون باشد. 
دیدار با جناب آقای جمشیدی مدیرکل زندان‌های خراسان رضوی و بازدید و بررسی کامل بخش‌های امور مالی و اداری ستاد دیه استان از جمله برنامه‌های انجام‌شده در سفر جناب آقای مهربان به مشهد مقدس بود.

انتخاب رنگ