ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند خراسان رضوی

خبر

نشست هم‌اندیشی «راهکارهای کاهش زندانیان جرائم غیرعمد» با حضور جمعی از مسئولین قضایی استان برگزار شد

نشست هم‌اندیشی «راهکارهای کاهش زندانیان جرائم غیرعمد» با حضور جمعی از مسئولین قضایی استان در ستاد دیه نمایندگی خراسان‌رضوی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی ستاد دیه استان، این نشست بنا به راهبرد ابلاغی رئیس کل محترم دادگستری استان در جلسه اخیر هیئت امناء ستاد دیه و به منظور ارائه راهکارهای کاهش زندانیان جرائم غیرعمد در استان و نیز بررسی راهکارهای جلوگیری از ورودِ افراد با محکومیت مالی غیرکلاه‌برداری به زندان با حضور سرپرستان اجرای احکام مدنی و کیفری مشهد، سرپرست حوزه نظارت بر امور زندان‌های مشهد، رئیس دادگستری کلات و نیز مدیر زندان مرکزی مشهد برگزار گردید.
مدیر نمایندگی ستاد دیه استان در این نشست با اشاره به تأکیدات جناب آقای صادقی رئیس کل دادگستری استان در نشست اخیر هیئت امناء ستاد دیه استان گفت: به دنبال روش‌های نوین و استفاده مطلوب از ظرفیت فضای مجازی برای جذب کمک‌های خیرین و سوق دادن کمک‌های خیر مردم به موضوع آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد هستیم.
بهره‌مندی مناسب از تأسیسات نهادهای قضایی و ایجاد هماهنگی میان نهادها برای کاهش تعداد زندانیان جرائم غیرعمد و بدهکاران مالی استان از اهداف برگزاری این نشست بود. 

انتخاب رنگ