ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند خراسان رضوی

خبر

نشست هیئت امناء ستاد دیه خراسان رضوی با حضور رئیس کل دادگستری استان برگزار شد

نشست هیئت امناء ستاد دیه استان با حضور جناب آقای صادقی رئیس کل دادگستری و رئیس هیئت امناء ستاد دیه خراسان رضوی در تاریخ 10 مهر 98 برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی ستاد دیه استان، در این نشست جناب آقای صادقی رئیس کل دادگستری استان پس از استماع گزارش عملکرد مدیر نمایندگی ستاد دیه استان گفت: درخصوص هدفمندی مرخصی‌ها لازم است نشست مشترکی با حضور رؤسای اجرای احکام کیفری و مدنی مشهد و نیز سرپرست حوزه نظارت بر امور زندان مشهد برگزار گردد. آقای صادقی افزود: ستاد دیه با ارسال نامه‌ای به دادستان‌های استان و رؤسای دادگستری شهرستان‌های استان درخصوص نحوه هدفمند نمودن مرخصی‌ها در راستای کاهش جمعیت کیفری و جرائم غیرعمد در زندان‌ها و به‌ویژه کمک به مددجو در جهت جلب رضایت شاکی یا تهیه کل یا بخشی از بدهی خود، اقدام نماید.
رئیس هیئت امناء ستاد دیه استان خاطرنشان کرد: به منظور هماهنگی‌های بیش‌تر از رؤسای اجرای احکام مدنی و کیفری مشهد و سرپرست حوزه نظارت بر امور زندان‌ها برای حضور مستمر در جلسات ستاد دیه استان دعوت شود. صادقی افزود: تمام دستگاه‌های مرتبط با دادگستری از جمله ستاد دیه باید در جهت کاهش ورودی افراد در آستانه ورود به زندان تلاش کنند و مناسب است در این زمینه از ظرفیت اقوام و نزدیکان مددجویان برای کمک به آزادی آنان بهره جست.
رئیس کل دادگستری استان با تاکید بر اهتمام بیش‌تر جهت جذب نیکوکاران در زمینه آزادی زندانیان جرائم غیرعمد گفت: برای استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای گلریزان در سطح استان برنامه‌ریزی و پیشنهادات ارائه گردد.

انتخاب رنگ