ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند خراسان رضوی

خبر

درخت نیکی خیرین در زمستان 97 ثمره داد / 84 زندانی جرائم غیرعمد استان قبل از عید نوروز آزاد شدند

ماه‌های پایانی سال که می‌رسد خیرین و نیک‌اندیشان به تکاپو می‌افتند که بهار را قبل از پایان زمستان برای خانواده‌های زندانیان جرائم غیرعمد هدیه کنند و به پیروی از آیه شریفه «فاستبقوا الخیرات» و به عنوان مصداقی از اعمال خیر، دستگیر زندانیان گرفتار می‌شوند و طعم شیرین آزادی از بند را نصیب‌شان می‌کنند. خروش خیرخواهی نیکوکاران در دو ماه پایانی سال 97 نتیجه شیرینی داشت و آن آزادی 84 زندانی جرائم غیرعمد استان خراسان رضوی بود.
به گزارش روابط عمومی ستاد دیه خراسان رضوی، با کمک‌های نقدی خیرین خراسانی و تهرانی به مبلغ 1 میلیارد و 255 میلیون تومان در دو ماه پایانی سال 97، تعداد 84 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد استان از بند زندان رهایی یافتند و لحظه تحویل سال را در کنار خانواده‌های خود سپری کردند.
شایان ذکر است خیرین خراسانی در بهمن ماه 97 با اهداء مبلغ 168 میلیون تومان موجب آزادی 24 زندانی و در اسفند ماه 97 با اهداء مبلغ 329 میلیون تومان موجب آزادی 33 زندانی جرائم غیرعمد استان شدند. هم‌چنین با مساعدت روابط عمومی ستاد دیه کشور در زمینه اهداء 758 میلیون تومان کمک‌های خیرین تهرانی در جهت آزادی مددجویان ستاد دیه استان خراسان رضوی، تعداد 27 زندانی جرائم غیرعمد این استان پیش از عید نوروز از بند زندان رهایی یافتند.
نیکوکارانی که تمایل به مشارکت در سنت حسنه آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد دارند، برای راهنمایی می‌توانند با شماره تلفن 38946003 داخلی 14 تماس حاصل فرمایند. هم‌چنین درگاه پرداخت الکترونیکی سایت ستاد دیه خراسان رضوی به نشانی khorasanipro.ir  پذیرای کمک‌های نقدی خیرین نیک‌اندیش برای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد است.

انتخاب رنگ