ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند خراسان رضوی

خبر

در انتظار کمک خیرین

یکی از اشتباهات رایج افرادی که دست به کسب‌وکارها و مشاغل خُرد می‌زنند و در کوتاه‌مدت شکست می‌خورند، عدم پیش‌بینی درست از شرایط بازار و محاسبه تقاضا و نیازهای مردم است. متاسفانه این عدم پیش‌بینی می‌تواند عواقب جبران‌ناپذیر مالی و روحی برای فرد داشته باشد. به طوری که پس از شکست نتواند دوباره دست به کسب‌وکار جدیدی بزند و مدت‌ها برای جبران مافات از وقت و هزینه خود بگذارد. ضمن این‌که این عواقب می‌تواند گریبانگیر خانواده فرد نیز شود و به کیان خانواده آسیب وارد کند.
به گزارش روابط عمومی ستاد دیه خراسان رضوی، کاظم یکی از مددجویان ستاد دیه استان نیز از آن دست افرادی است که بدون محاسبه درست دست به کسب‌وکار می‌زند و شکست می‌خورد. این مددجو برای پیشرفت و بهتر شدن وضعیت اقتصادی خود اقدام به گشایش مغازه کبابی می‌کند که به صورت اجاره‌ای بوده است. پس از مدتی به علت عدم رونق به جای دیگری نقل‌مکان می‌کند و در آن‌جا نیز در کاسبی موفق نمی‌شود و این امر باعث می‌شود در بازار بدهکار شود و نهایتاً به تعطیلی محل کسب می‌انجامد. این مددجو به علت بدهکاری روانه زندان می‌شود. مبلغ بدهی وی 7 میلیون و 700 هزار تومان است که 700 هزار تومان آن را شاکی گذشت کرده است. 2 میلیون تومان توسط خود مددجو تامین شده و 5 میلیون تومان از بدهی وی باقیمانده است که با توجه به بررسی‌های محقق ستاد دیه این مددجو از نظر مالی در وضعیت نامناسبی به سر می‌بَرَد و مستحق کمک می‌باشد. نامبرده متأهل و دارای ۲ فرزند است.

نیکوکارانی که تمایل به مشارکت در آزادی این زندانی سرپرست خانوار دارند، جهت راهنمایی و اهداء کمک‌های نقدی خود با ستاد دیه خراسان رضوی به شماره تلفن 05138946003 داخلی 14 تماس حاصل فرمایند.

انتخاب رنگ