ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند خراسان رضوی

خبر

آزادی شش زندانی جرائم غیرعمد با عمل به وصیت پدر

عمل به وصیت پدر مبنی بر بخشش ثلث اموال در راه امور خیریه، آزادسازی ۶ زندانی جرائم غیرعمد را رقم زد.
به گزارش روابط عمومی ستاد دیه خراسان‌رضوی، روز یک‌شنبه ۷ بهمن ستاد دیه استان، میزبان دو خیّر نیک‌اندیش بود که به دنبال اجراء وصیت پدر فقیدشان مبنی بر احسان بخشی اموال وی در راه رفع نیاز گرفتاران و آزاد کردن دربندان بودند. خانواده محترم حقّی با حضور در ساختمان ستاد، پس از بررسی پرونده‌های محبوسین جرائم غیرعمد و ارائه راهنمایی توسط کارشناس ستاد، با پرداخت مبلغ ۳۰۵ میلیون ریال، آزادی ۶ زندانی نیازمند را رقم زدند.
این اقدام خانواده حقی، در راستای عمل به وصیت پدر فقیدشان "شادروان سیدعبدالوهاب حقی" مبنی بر بخشش ثلث اموال متوفی در راه امور خیریه و کمک به گرفتاران انجام پذیرفت. لازم به ذکر است به پاس قدردانی از این اقدام خانواده حقی، لوح تقدیری توسط جناب آقای طوسی مدیر نمایندگی ستاد دیه استان تقدیم این خانواده شد.
نیکوکارانی که تمایل به مشارکت در سنت حسنه آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد دارند، برای راهنمایی می‌توانند با شماره تلفن 38946003 داخلی 14 تماس حاصل فرمایند. هم‌چنین درگاه پرداخت الکترونیکی سایت ستاد دیه خراسان رضوی به نشانی khorasanipro.ir پذیرای کمک‌های نقدی خیرین نیک‌اندیش برای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد است.

انتخاب رنگ