ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند خراسان رضوی

خبر

پنج نیکوکار در آزادی پنج زندانی جرائم غیرعمد سهیم شدند

با نزدیک شدن به پایان سال و نزدیک شدن به ایام عید نوروز، خانواده‌های بسیاری چشم‌به‌راه سرپرستان خود که در بند زندان به سر می‌برند هستند. زندانیانی که نه به دلیل جرائم عمد و نه به علت برهم‌زدن آرامش جامعه، بلکه به خاطر یک غفلت یا ناآگاهی مرتکب جرم غیرعمد شدند و برای آزادی از بند، تنها و تنها چشم‌انتظار کمک خیرین ارجمند هستند.

از طرفی هرچه به پایان سال نزدیک می‌شویم خیرینی هستند که دوست دارند گرهی از کار یک همنوع باز کنند و با کمک‌های کوچک و بزرگ خود در راه آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد قدم بردارند.

در سه روز کاری گذشته، پنج نیکوکار گرانقدر با کمک‌های نقدی 33، 40، 10، 45 و 15 میلیون ریالی خود در آزادی 5 زندانی جرائم غیرعمد که به دلایل مالی غیرکلاه‌برداری و نفقه در حبس بودند، سهیم شدند و سنت حسنه آزادسازی دربندان و گرفتاران را به جا آوردند.

ستاد دیه خراسان رضوی به عنوان نهادی قانونی که حلقه رابط خیرین با زندانیان جرائم غیرعمد نیازمند است، پذیرای کمک‌های نقدی نیکوکاران ارجمند برای آزادسازی مددجویان نیازمند است. نیکوکارانی که تمایل به مشارکت در سنت حسنه آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد دارند، برای راهنمایی می‌توانند با شماره تلفن 38946003 داخلی 14 تماس حاصل فرمایند. هم‌چنین درگاه پرداخت الکترونیکی سایت ستاد دیه خراسان رضوی به نشانی khorasanipro.ir پذیرای کمک‌های نقدی خیرین نیک‌اندیش برای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد است.


انتخاب رنگ