ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند خراسان رضوی

خبر

عمل به وصیت پدر منجر به آزادی یک زندانی شد

زندانی بدهکار مبتلا به ضایعه تومور مغزی با مساعدت ورثه نیکوکار خیراندیش آزاد شد. به گزارش روابط عمومی ستاد دیه خراسان رضوی، ورثه مرحوم محمد بهزادی با عمل به وصیت پدرشان مبنی بر اختصاص یک سوم از اموال وی به امور خیریه و واریز مبلغ 150 میلیون ریال به حساب ستاد دیه استان، زمینه‌ساز آزادی زندانی بدهکار شدند.

این مددجو که قبل از ورود به زندان فروشگاه لباس داشته، در پی رکود بازار و نوسانات شدید قیمت‌ها، امکان بازپرداخت بدهی به طلبکاران خود که عمده‌فروش لباس بوده‌اند را از دست می‌دهد و روانه زندان می‌شود. مددجو در دو سال گذشته مبتلا به ضایعه تومور مغزی می‌شود و توانایی کار کردن را از دست می‌دهد. از این رو ورثه مرحوم محمد بهزادی با حضور در ستاد دیه خراسان رضوی و با بررسی پرونده‌های مددجویان نیازمند کمک مالی، تصمیم به آزادسازی این مددجو می‌گیرند و با پرداخت مبلغ 150 میلیون ریال موجبات آزادی وی را در آستانه شب یلدا فراهم نمودند.


ستاد دیه خراسان رضوی پذیرای نیکوکاران ارجمندی است که به دنبال اجرای سنت حسنه آزادی افراد دربند و زندانی جرائم غیرعمد هستند. در آستانه شب یلدا، نیکوکارانی که تمایل به آزادی مددجویان نیازمند دارند، می‌توانند کمک‌های نقدی خود را از طریق بخش پرداخت آنلاین سایت ستاد دیه استان به نشانی khorasanipro.ir واریز نمایند یا با واریز نقدی به شماره کارت 6037991899949329 نزد بانک ملی و 6037691990141988 نزد بانک صادرات مشارکت نمایند. روابط عمومی ستاد دیه استان با تلفن تماس 38946004 داخلی 14 و شماره همراه 09157615875 پاسخگوی سؤالات شما در زمینه کمک به زندانیان نیازمند جرائم غیرعمد استان خواهد بود.


انتخاب رنگ