ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند خراسان رضوی

خبر

معلم زندانی چشم انتظار کمک خیرین

معلمی که بر اثر بی‌احتیاطی در رانندگی باعث از دست رفتن جان دو نفر و مصدومیت 3 نفر دیگر شده بود اینک پشت میله‌های زندان، در انتظار کمک خیرین و گذشت شاکیان برای بازگشت به خانه است.
به گزارش روابط عمومی ستاد دیه خراسان رضوی، این معلم قوچانی که در آغازین روزهای فروردین ماه در راه بازگشت از مشهد به قوچان در اثر بی‌احتیاطی در رانندگی و تخطی از سرعت مطمئنه با برخورد به خودروی پراید حامل 5 نفر مرتکب قتل غیرعمد شده بود، به دلیل ناتوانی در پرداخت مبلغ دیه راهی زندان شد. در این حادثه دلخراش متاسفانه 2 نفر جان سپردند و 3 نفر دیگر از سرنشینان خودرو دچار مصدومیت شدند که بر این اساس این معلم قوچانی به پرداخت 945 میلیون تومان دیه محکوم گردید. با پیگیری کارشناسان ستاد دیه مبلغی در حدود 846 میلیون تومان از بدهی مددجوی نامبرده توسط بیمه‌گزار و صندوق تامین خسارت‌های بدنی پرداخت گردید اما هم‌چنان مبلغی در حدود 100 میلیون تومان از بدهی این مددجو باقی مانده است. براساس تحقیقات محقق ستاد دیه این معلم قوچانی، متاهل و دارای یک فرزند است و علاوه بر این سرپرستی پدر و مادر خویش را نیز برعهده دارد و از نظر شرایط مالی وضعیت زندگی معمولی دارد.
این مددجو از شهریورماه 96 به علت عجز در پرداخت باقی‌مانده بدهی در زندان قوچان به سر می‌برد و چشم‌انتظار کمک خیرین است.

نیکوکارانی که تمایل به مشارکت در آزادسازی این معلم زندانی دارند می‌توانند با مراجعه به سایت ستاد دیه خراسان رضوی به نشانی khorasanipro.ir قسمت پرداخت آنلاین، کمک‌های نقدی خود را واریز کنند. نیک‌اندیشان عزیز هم‌چنین می‌توانند مبالغ کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت‌های ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۴۹۳۲۹ نزد بانک ملی و ۶۰۳۷۶۹۱۹۹۰۱۴۱۹۸۸ نزد بانک صادرات واریز نمایند. جهت اختصاص مبالغ کمک به این زندانی، لازم است خیرین تصویر فیش واریزی خود را از طریق تلگرام یا اطلاع پیامکی به شماره 09057508701 (روابط عمومی ستاد دیه خراسان رضوی) ارسال و اعلام نمایند.

انتخاب رنگ